godmiddag!

här sitter jag och väntar på att vår frisörlektion ska börja, idag har vi kundpass och jag hoppas att tiden går snabbt. idag är jag otroligt trött och min huvudvärk kommer smygande nu, jag vill bara hem och sova en stund och sen sätta  mig och plugga så jag kommer någonvart med slutuppgifterna.

igår satte jag mig faktikst och började på vår stora slutuppgift i religion, däremot kom jag inte så långt. uppgiften är komplicerad och jag hade inte tåtlmodet till det igår, det känns som en lååååång uppförsbacke. får se om jag har ork till det idag, är ju hemma ganska sent, kan ju hoppas på att vi får sluta lite innan tio över fem men det är inte särskilt troligt. 

nu ska jag dra mig till soffan och klassen i fem minuter innan vi börjar
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0