det här med lov...

jo det här med lov, det är både tråkigt och roligt tycker jag men skönt. kanske är det för att jag redan har varit hemma en vecka och varit sjuk, så sjuk att jag inte fått lämna huset vilket varit frustrerande. man blir så himla rastlös och uttråkad och mest saknar jag nog det sociala umgänget man får varje dag i skolan. det får mig att tänka på på vad som händer efter studenten, jag kommer inte att få träffa min klass längre, nu är det slut. jag tror att jag kommer att sakna den sociala delen ganska mycket när det väl blir höst och man är van vid att få träffa alla igen. men jag kommer väl vänja mig till slut och jag har ju ingen aning om vad jag gör till hösten, är jag ens kvar här? åh det pirrar lite nervöst i magen när jag tänker på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0