CV

hej på er!
vilket härligt väder det är idag igen, så underbart!
tänk att vi fick sluta tidigare igår, el ja alla började plocka undan när inte läraren var där och sen sa hon inget men hon tyckte inte det va okej minsann, men lite får hon väl ta det är ju snart slut på allt.

nu sitter jag här igen och ska plugga, men först blir det till att skriva ett CV, vilket inte känns så lätt när man vill att det ska bli super bra men men jag ska ju söka jobb till tusan inför hösten så idag måste det göras. innan idag unnade jag mig en stund i solen och innan dess hade vi under förmiddagen en lektion i brudarbete så vi gjorde en uppsättning till brud, gud vad snabbt man glömmer. jag kom knappt ihåg hur vi skulle fästa kronan men det var ju faktikst två veckor sedan vi fick se hur man gjorde... men det gick bra och jag mindes till slut.
vi får hoppas att det fina vädret håller i sig till imorgon och valborgsfirandet, lite överskattat men härligt med en ledig fredag sen :)

över till CV skrivandet och plugget!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0