Coldplay

Jag sitter här i sängen och lyssnar på Coldplay o dess vackra låtar, jag har liksom inte riktigt ro att sova än. Då brukar jag lägga mig i sängen och lyssna på låtar som Yellow och Fix you och fundera ett slag. låtar som dessa väcker gamla minnen och får mig att fundera över mina val i livet. jag tänker tillbaka och småler för mig själv när jag minns och undrar hur allt skulle blivit om jag gjort något annorlunda.
men mest så drömmer jag mig tillbaka, ler och känner känslan jag hade då.
Brukar ni tänka tillbaka på era liv och fundera över de val ni gjort? eller vad gör ni när ni inte kan sova?
Nu ska jag krypa ner under täcket och drömma vidare, tack för ni tittade in

Godnatt
Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0