blommor & sol

hej på er, vilket härligt väder det är idag! perfekt med en ledig eftermiddag idag, men egentligen är det farligt med så fint väder nu jag skulle ju plugga mycket idag och göra en massa annat, studentinbjudningen, kort till planschen, kolla mitt arbetsschema ja en himla massa men istället la jag mig ute i solen en stund och brände mig på köpet, men så skönt  det är, farligt är det också med det fina vädret nu för vi vill ju ha en fin sommar, eller hur?

nåväl vi började iaf dagen med att besöka floristerna, vi fick göra en kruka med olika blommor och tillbehör, ett hjärta av ståltråd(?) och ett armband av blommor, fint blev det och trevligt var det att få byta miljö och "hantverk" en dag :) vi frisörer och florister brukar komma och hälsa på varandra, dock får de inte prova att klippa oss som vi får göra buketter och allt möjligt utan de får någon behandling av oss, på måndag kommer de till oss och då ska de få en uppsättning. nej nu ska jag ta mig i kragen och skriva ett CV och plugga.

hej så länge!
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0