automatiska beetenden

för någon vecka sedan var jag och fyra klasskompisar på en frisörvisning i Göteborg, helt plötsligt kommer en kille som ser hur bra ut som helst in på scenen och alla börjar jubla (ja det var ju typ tjejer där). men saken var den att innan hade tre kvinnliga modeller som också såg bra ut gått in på scenen och då var det minsann tyst i publiken, men när han kom in började man liksom klappa helt automatiskt. varför är det så? och en vän skrev på facebook att man hade sagt i fråga Olle på femman att man väljer rätt kille efter lukten men att p-piller förvirrar. det tror jag säkert kan stämma, vad tror ni?

det är roligt med alla de små vad ska man kalla dom, instinkter? människan har utan att man kankse vet om det eller ialla fall tänker på det. jag har bara hört innan att man väljer kille efter hur ens pappa doftar och det har jag alltid tyckt stämmer i de flesta fall, men sen har jag tänkt på de killar jag träffat och neee? det stämmer nog inte, eller är det p-pillerna som förvirrar?

klänningsletandet går inte bra, någon som har några bra tips på butiker eller hemsidor?

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0