att drömma sig bort ett slag...

egentligen, varför tittar vi på realityserier som handlar om andras liv? är det för att vi känner igen oss själva och tycker att det är intressant och spännande eller är det för att drömma och önskar att det var vi i serien, vi som hade det där fabulösa livet som Lauren Conrad i The hills. men är det verkligen så fabulöst i verkligheten, nej det är väl inte möjligt ,inget är perfekt. jag vet faktiskt inte varför jag tittar på the Hills, visst har jag drömt att också få jobba med mode som Whitney gör, jag skulle ju dö för en sådan chans.

att titta på the Hills får mig att drömma mig bort och tänka på hur många möjligheter det finns och att drömma är väl aldrig fel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0